Логістична безпека підприємства: як зменшити вплив людського фактора

Декілька доу — непомітних моторних човнів — на швидкості 20- 27 вузлів (близько 50 км/год) обходять з усіх бортів величезне морське судно. З десяток кремезних темношкірих хлопців за допомогою нехитрих мотузяних драбин потрапляють на борт і примушують капітана вповільнити хід, починаються переговори. Типова логістична ситуація для акваторії Сомалі. У схожий спосіб 2017- го року сучасні корсари захопили нафтовий танкер зі Шрі-Ланки. Збитки транснаціональних компаній від піратів — 5–10 млрд доларів США щороку, за оцінками міжнародної організації Ocean Beyond Piracy. Спільних зусиль військово-морських сил країн НАТО, Китаю, Індії недостатньо, щоб виправити цю прикру ситуацію.

Стаття відкрита для передплатників