Немає нічого складного, якщо вміти вірно розділити роботу на частини»
Генрі Форд, інженер, промисловець,
засновник Ford Motor Company
Не раз на власному досвіді переконавшись у правоті цих слів, продовжуємо наслідувати прості істини й у нашому журналі.
Розпочинаємо традиційно з дайджесту зміни у правовому полі, що впливають на роботу технічних служб. Правовий аспект доповнюємо систематизацією органів держнагляду за наданими їм обсягами повноважень.
Далі говоримо про практику підвищення рівня безпеки на підприємстві, що базується на одному з найбільш відомих у світі міжнародних стандартів — ISO 45001:2018.
Транспорт — вагомий складник у функціонуванні промисловості. Тому транспортній інфраструктурі підприємства присвячено кілька матеріалів нинішнього випуску: аспект ліцензування та перевірок розкрито в інтерв’ю з головою Укртрансбезпеки Михайлом Ноняком; практикою та професійними заувагами щодо рентабельності і доцільність заміни транспортного парку ділиться керівник відділу технічного контролю ТОВ «Завод ЗБК № 7» Юрій Хоміч та ексклюзивно для наших читачів — застосування Lean-інструментарію в українській виробничій системі — особистий досвід та поради від «Лемтранс», найбільшого приватного оператора залізничного рухомого складу України. Завершуючи тему номера, надаємо підбірку відповідей на запитання від наших читачів стосовно особливостей праці на транспорті.
«Журнал головного інженера» запрошує до співпраці! Якщо ви бажаєте поділитися власним досвідом, інноваційною методологією та практиками, очікуємо на пропозиції, які ви можете надсилати на електронну адресу редакції redaktor@techmedia.com.ua